Hívj minket!
+36 30 135 5898

Wienerwald, Hohe Wand gyermekeknek
2 nap

A Bécsi-erdőben (Wienerwald) található Mödlingbe könnyen eltalálunk, hiszen az osztrák fővárostól mindössze néhány kilométerre délre, az A2-es autópálya mellett fekszik. A Mödlinger Klettersteig mellett sokféle látnivaló akad itt, többek között várrom és kilátó, a klettersteig út beszállásánál pedig egy mászóiskola is található.
A Hohe Wand hazánkhoz igen közel terül el, mászóútjai kellemesek, átlagos magassága pedig 1000 méter körüli, ezért kellemes kikapcsolódást kínál a kirándulóknak egy-egy tavaszi vagy őszi hétvégén, nyáron azonban esetleg izzasztó hőséggel kell itt számolnunk.

Túraprogram

Ezt az utat gyermekes családoknak és a klettersteig iránt érdeklődő kezdőknek találtuk ki.

Korhatár:
8 éves kortól szülővel vagy nagykorú hozzátartozóval együtt.
A gyermek mellett felnőtt hozzátartozó jelenléte kötelező!

1. nap:
Mödlinger Klettersteig, Frauenluckensteig
Egyéni kiutazás Magyarországról. (Budapest – Mödling: kb. 260 km)
Találkozó legkésőbb 10.00 órakor Mödling parkolójában, ahonnan a Mödlinger klettersteigre indulunk, amely 120 méter biztosított út, és kb. 1-2 órát vesz igénybe.
A ferratázás befejezését követően továbbutazunk a Hohe Wand-on található Stollhof (460 m) melletti Sonnenuhr Parkplatz (610 m) parkolójába. Innen kb. 1/2 órát gyalogolunk a mászóútig. A ferrata kb. 15 percet vesz igénybe, majd felsétálunk a tetőre, és a Völlerin-Steig úton kb. 3 óra alatt visszasétálunk autóinkhoz.
Az éjszakát panzióban töltjük.

2. nap:
Springlessteig, Steirerspur, Hanselsteig
A reggeli elfogyasztását követően a szálláshelyünk közelében lévő parkolótól a Springlessteig úton a Hubertushaus-t érintve kb. 1,5 óra alatt gyalogolunk el a Steirerspur klettersteig beszállásához, majd a rövid, kb. 1/2 órás ferratát követően kb. 50 perc alatt visszasétálunk autóinkhoz, ahonnan továbbindulunk a Stollhof (460 m) melletti Loderhof (528 m) parkolójába. Innen kb. 1/2 órát gyalogolunk a Hanselsteig beszállásáig, majd a mászás kb. 50 percet vesz igénybe. A Kohlröserl-Haus-ban megebédelünk, ezt követően pedig vagy a megtett úton, vagy a Leiterlsteig úton kb. 1 óra alatt érünk vissza a parkolóba, ahonnan egyénileg utazunk haza.
Igen látványos túra csodaszép kilátással és egy izgalmas, szűk hasadékkal.

Túra nehézsége

Mödlinger klettersteig (A/B-B, egy rövid szakasz B/C), Frauenluckensteig (B), Springlessteig (A), Steirerspur (C), Hanselsteig (A-B)

Kondíció: wolf paw wolf paw wolf paw wolf paw wolf paw

Szükséges felszerelés

Eső, hideg és szél ellen védő ruházat, napszemüveg, fényvédő krém, fejlámpa, kb. 25 literes hátizsák.
Technikai felszerelés: via ferrata felszerelés (sisak, beülő, klettersteig szett).

A technikai felszerelést mi biztosítjuk a túra során!

Létszám

A minimális létszám 4 fő, a maximális 5 fő vezetőnként.

Ár

25.000 Ft

Wienerwald, Hohe Wand gyermekeknek
2 nap

Ár tartalmazza

A hegyi vezetés díját, a túravezető(k) utazással és szállással kapcsolatban felmerült költségeit, a via ferrata felszerelés bérleti díját.

Ár nem tartalmazza

Az utazási költséget oda-vissza (az üzemanyagköltség /Budapest – Hohe Wand: kb. 280 km/ és az autópályadíj összesen kb. 20.000 Ft/autó), a szállás költségét, amely 21 EUR/fő/éj, valamint az étkezést és a balesetbiztosítást.
A közölt árak tájékoztató jellegűek és változhatnak. A helyszínen fizetendő költségek változásáért és bővüléséért a TrekWolf Kft. nem tud felelősséget vállalni.

Utazás

Kiutazás egyénileg Magyarországról. A legcélszerűbb autóval kiutazni (Budapest – Hohe Wand: kb. 280 km). Ha valaki egyedül utazna vagy éppen nincs autója, azokat igyekszünk „összehozni", az egyazon autóban ülők pedig elosztják egymás között az utazás költségeit.

Útvonaltervező:

Szállás

1 éjszaka panzióban (Pension Seiser).

Az általunk feltüntetett szálláslehetőség csak ajánlás, attól színvonalasabb szállást is választhatsz, ebben az esetben azonban a szállásfoglalást egyedi igényeidnek megfelelően már Neked kell intézned. A lényeg, hogy a találkozási ponton a kiírás, vagy a túravezetővel egyeztetett időpontban ott legyél.

Biztosítás

Ehhez a túránkhoz az EUB Nívó, vagy Top utasbiztosítását ajánljuk Sport Extra kiegészítéssel.

Sport-Extra biztosítást szeretnék kötni

Túravezető

Pecsők István

2002-ben kezdtem el mászni az olasz Júliai-Alpokban, ahol egy menedékházban a 'Rifugio Corsi'-ban dolgoztam. A hely 2,5 óra kapaszkodásra van a legközelebbi parkolótól, és paradicsom a sziklamászók számára. A ház üzemeltetője és barátai (barlangi mentők, hegyivezetők) voltak első oktatóim és mászótársaim. 10 év itt, egyre jobban elkötelezett a mászás iránt, kerestem a lehetőséget, hogy megosszam a benne talált örömömet és tapasztalataimat.
Itthon, már magyar nyelven a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudomyányi Karának Továbbképző Intézetében szereztem hegymászó/sziklamászó sportedzői képzettséget.

Képzettségek:
• Vizsgázott hegymászó
• Hegymászó sportedző - OKJ (Testnevelési Egyetem, 2011)
Tagja az alábbi szervezeteknek:
• Üveghegy Sportegyesület (ÜSE)
• Magyar Hegymászó Oktatói Kollégium (MHOK)
• Magyar Hegy- és Sportmászó Szövetség (MHSSz)
• Oesterreichischer Alpenverein (OeAV)

További információk

A túra indulási időpontja a április – október közötti időszakban várható.

A túra a kiírásban feltüntetett minimális létszám meglétét követően a csoporttal egyeztetett időpontban indul.
A csoportlétszám megléte esetén a „Kapcsolat" menüpont alatt tudtok egyedi időpontot kérni, amit célszerű indulás előtt legalább 3 héttel megtenni, különben nem biztos, hogy az általatok kért időpontra főszezonban garantálni tudunk szabad túravezetőt, illetve előfordulhat, hogy a programban ajánlott menedékházban vagy panzióban a zsúfoltság miatt már nem lehet szállást foglalni.
A csoport szervezőjének kínált egyedi kedvezményünkről bővebben itt olvashatsz.